keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Mun Mulberry

Tämä Mulberryn Alana muutti kesällä luokseni viettämään (ilmeisen hyvin ansaittuja) eläkepäiviä. Ei hän enää ole ihan nuoruutensa kukoistuksessa, mutta laadun ja arvokkuuden näkee kyllä yhä ensi silmäyksellä. Nahka on edelleen ihanan pehmeää ja se on kulunut kauniisti, ja voin kertoa, että tämän nahan tuoksu on jotain aivan huumaavan ihanaa! Välillä täytyy laukkua avatessa ihan pysähtyä vaan sitä nuuhkimaan.



Yksityiskohtia riittää!

Mä olen siis aloittanut mun designerlaukkukokoelman kartuttamisen käytetyillä laukuilla. "Kokoelmaan" kuuluu toistaiseksi kaksi yksilöä: tämä Mulberry Alana ja Marc Jacobsin luonnonvalkoinen multi pocket. Täytyy kyllä sanoa, että käytettynä hankkiminen on helpottanut huomattavasti paitsi tietty itse hankintaa (kun siis on tarvinnut maksaa huomattavasti vähemmän kuin uudesta designerlaukusta) myös käyttöä. Tämä Alanakin on kulkenut nyt mun olalla useamman viikon eikä ole niin hirveästi tarvinnut panikoida sadesäistä, joita tänä syksynä on kyllä riittänyt. Toki olen hänet suojannut asianmukaisilla aineilla, mutta silti. Kyllä te ymmärrätte.

On se muuten vaan hassua, miten mieli voi muuttua. Aikaisemmin Mulberryn laukut oli mun mielestä vähän tylsiä. Kesällä löysin sitten itseni yhtäkkiä selailemasta Mulberryn verkkokauppaa ja huokailemassa ääneen: Nää On Ihania! Onkohan iällä jotain tekemistä asian kanssa? En usko. ^_^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!