lauantai 6. huhtikuuta 2013

The Shoe

En tiedä, johtuuko kevätauringosta vai mistä, mutta yhtäkkiä tuntuu, että kaupat ovat pullollaan kaikkea aivan ihanaa. Tässä on mennyt monta kuukautta, etten ole ihan hirveästi jaksanut innostua kauppojen vaatevalikoimista, mutta nyt melkein jokaisen kaupan hyllyt notkuvat toinen toistaan ihanampia juttuja. Kuten nyt vaikka nämä:





The Shoe.

Nämä huutelivat minulle tänään kenkäkaupan ylähyllyltä, ja kun näissä oli vielä minun kokoani jäljellä ja nämä tuntuivat ihan hyviltä jalkaan, en vaan voinut jättää näitä kauppaan. Joten nyt ne odottavat eteisessä vielä vähän lämpimämpiä ja sulempia kelejä. Toivottavasti niitä on luvassa pian.

Kengät löytyivät ihan Aleksi 13:sta ja merkki on Tamaris, joten näitä löytynee varmaan aika monista kenkäkaupoista. Hintakaan ei ollut paha, muistaakseni 59 euron paikkeilla. Ainoa miinus näissä on se, että näiden materiaalina on kangas, joten luultavasti nämä eivät kovin pitkään pysy näin puhtoisina. Mutta sen kanssa täytyy vaan elää. Ja yrittää valita nämä käyttöön sellaisina päivinä, kun ei ole sadetta luvassa.

Sateesta puheen ollen: Huomaan kaipaavani sadetta. Ihan reilua ja rehellistä vesisadetta. Märkää vettä, sateen ropinaa ja sitä miltä ilma tuoksuu sateen jälkeen. Kesä, tule jo.

2 kommenttia:

  1. Me ollaan kyllä jotenkin niin samanlaisia! En meinannut uskoa silmiäni, sillä ihailen näitä samoja kenkiä läheisen kenkäkaupan ikkunassa joka aamu. En vain ole koskaan ehtinyt sisään aukioloaikaan sovittamaan, että ovatko edes jotenkuten hyvät jalassa. Mutta joku kaunis päivä menen ja jos ovat, lähtevät ne ehdottomasti mukaan. Niin ihanat! :)

    VastaaPoista
  2. Hehee, onpa hauska yhteensattuma! Taidetaan kyllä tosiaan tykätä aika monista samanlaisista asioista! :-) Käy ihmeessä kokeilemassa näitä, kun jossain välissä ehdit, ainakin minun jalkaani nämä tuntuivat hyviltä. Ja siis sellaisilta, että näillä pystyy myös kävelemään. Sehän ei välttämättä ole kengän tärkein ominaisuus, mutta plussaa kyllä. :-D

    (Mä olen oikeasti joskus vaahdonnut mun miehelle yksistä alekengistä, että kun ne olivat niin kivat, mutta en sitten ostanut niitä, kun ne eivät menneet mun jalkaan. Mies totesi siihen vaan ykskantaan, että niin, onhan se aika tärkeä ominaisuus kengälle. :-D)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit!