maanantai 30. joulukuuta 2013

Prinsessalakka

Jos kynsilakka on vaaleanpunainen, siinä on glitteriä ja kultaa ja sen nimi on Princess, voiko se olla muuta kuin täydellinen? Tein ennen joulua jouluostoksia Asokselta ja tilasin samalla pari Barry M:n kynsilakkaa, joiden kanssa pääsin nyt tekemään tuttavuutta ensimmäistä kertaa. Yksi ostoskoriini päätyneistä lakoista oli Barryn tekstuuri/sokeri/hiekkalakka Princess. Ja voi apua, katsokaa tätä ihanuutta, I am so in love:




Barry M Princess.

Barry M on brittiläinen edullinen kosmetiikkamerkki, jonka kynsilakoista olen kuullut paljon kehuja. Nyt ymmärrän hyvin, miksi. Lakka maksaa Asoksella 3,99 puntaa eli hinta on hyvin edullinen, enkä keksi tästä mitään moitittavaa, päinvastoin. Lakka levittyi hyvin, kuivui kohtuullisen nopeasti, peitti kahdella kerroksella ja tuntuu pysyvänkin ihan kelvollisesti. Kuvissa lakkaa siis kaksi kerrosta, aluslakkana Nailtiques Formula 2, päällyslakkaa en laittanut, sillä pinnan kuuluu olla mattainen ja hieman rosoinen.

Princess on Barry M:n Royal Glitter -kokoelman vaaleanpunainen ihanuus. Väri on herkän lämmin, lähes ruusuinen vaaleanpunainen ja lämpöä tuo myös mukana oleva kulta. Glitteriä on mukana juuri sopivasti tuomassa kimallusta lakkaan. Aivan kertakaikkisen ihana lakka, voisin taas vain tuijotella kynsiäni koko ajan. ^_^ Tässä vielä kuva pullosta:


Ihana, eikö?
Löytyykö muita näitä Barry M:n hiekkalakkoja kokeilleita? Tai onko joku kokeillut muita Barry M:n lakkoja?

Ihanaa maanantaita kaikille!

8 kommenttia:

  1. Iihana lakka, tahtoo! Mua niin harmittaa, kun en Lontoosta tajunnut ostaa barry m - lakkoja. En omista vielä yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen ihan myyty! Multa myös menivät Barryt ihan ohi taannoin Lontoossa, mutta onneksi näitä saa Asokselta. :-)

      Poista
  2. Jooo! Justiinsa tilasin neljä Barry M.-lakkaa asokselta (blogissa on kuvareportaasiakin), joista kahta olen testannut. Ihan huippuhyvä laatu! Huomenna pitäis lakkailla tuollaisella tekstuurilakalla :) Tilasin samalla myös Barry M:n luomiväripaletin (nojoo ihan-ookoo) ja tussieyelinerin (aika kiva!). Noita lakkoja olen hehkutellut viime päivät lähipiirilleni aika ahkerasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jäänkin odottaamaan sun kokemuksia (ja kuvia?) tekstuurilakasta, tekisi mieli tilata niitä lisää. :-) Kävin kurkkaamassa sun postauksen, se Cappucinokin näytti ihanalta! Mä ostin lisäksi yhden Barryn Gelly-lakan, sitä pitää kanssa päästä pian testaamaan. :-)

      Poista
  3. Nättihän se on! Kokeilin siskolta Lumenen sokerilakkaa ja vähän ihastuinkin, mutta en siltikään tarvi niitä itselleni. Olen niin tylsä kiiltävän pinnan lakkaaja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä alkuun luulin inhoavani hiekkalakkoja, mutta nyt olen ihan hullaantunut niihin. Aina kun luulen löytäväni sen kaikista upeimman, löytyy kohta joku vielä upeampi. Ja tällä hetkellä se on tämä Princess. :-)

      Poista
  4. Ihana! Aivan mun näköinen : D
    Mulla on Barry M:ltä vain Gelly Hi-Shine -lakkoja, oon tykännyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun täytyy varmaan saada tämä. :-)
      Mäkin ostin samalla tämän kanssa yhden Gelly-lakan ja lakkasin kynnet sillä eilen, tämäkin on tosi ihana! Ihan superhyvä hinta-laatu-suhde näissä Barryn lakoissa, täytyy varmaan hankkia näitä lisää. :-)

      Poista

Kiitos kun kommentoit!